Jesteś tutaj
Do spraw audytu kontroli urzędowych
Kierownik Zespołu ds. audytu kontroli urzędowych
Wojewódzki Inspektor Weterynaryjny ds. audytu kontroli urzędowych
lek.wet. Krzysztof Marek
E-mail: kmarek(at)wiw.poznan.pl
telefon: 61 868-93-47 wewn.: 215
Do zadań Zespołu do spraw audytu kontroli urzędowych, należy prowadzenie spraw wynikających z realizacji audytów kontroli urzędowych wykonywanych przez Powiatowe Inspektoraty, a w szczególności:
- sporządzenie rocznego programu audytu, w oparciu o założenia rocznego planu audytów Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii, z uwzględnieniem audytów sprawdzających;
- sporządzenie planu audytu dla danego audytu kontroli urzędowych w oparciu o zatwierdzony roczny program audytu;
- zawiadamianie kierownika jednostki audytowanej o terminie i zakresie audytu;
- przeprowadzanie audytów kontroli urzędowych w Powiatowych Inspektoratach;
- przygotowanie, zatwierdzanie i dystrybucja raportu z audytu;
- ocena skuteczności działań po wykonanych audytach;
- przygotowywanie informacji w formie sprawozdania zawierającego opis wyników audytu i działań po wykonanych audytach, wnioski z audytu i ocenę według głównych wytycznych dla realizacji procesu audytu, dla potrzeb okresowych przeglądów adekwatności i skuteczności procedur kontrolnych realizowanych przez Powiatowe Inspektoraty, w tym aspekcie oceny wykonania wieloletniego planu kontroli oraz ich dystrybucja;
- przygotowanie opracowań analitycznych, w tym przedkładanie propozycji zakresów dla przyszłych audytów.
|
Autor: Lidia Zwierzchowska-Cerek
Data utworzenia: 25/04/2011 - 18:13
Aktualizacja: Daria Bartoszewska
Data aktualizacji: 16/07/2020 - 09:16