Jesteś tutaj
Zbycie zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego
AD-G.2613.5.2011
Ogłoszenie o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego
Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Poznaniu
Na podstawie § 6 ust.2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2011 r.
w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego,
w który wyposażone są jednostki budżetowe /Dz.U.10.114.761/ i na podstawie protokołu przeprowadzenia oceny majątku ruchomego, Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
w Poznaniu informuje, o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego.
Szczegółowy wykaz zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego zawiera załącznik nr 1.
Zagospodarowanie zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego
Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii odbędzie się poprzez nieodpłatne przekazanie innej jednostce, przy czym przez jednostkę rozumie się jednostkę budżetową.
Jednostki budżetowe zainteresowane otrzymaniem składników majątku ruchomego wymienionych w załączniku nr 1, w formie nieodpłatnego przekazania, mogą składać pisemne wnioski zawierające:
- nazwę, siedzibę i adres jednostki występującej o nieodpłatne przekazanie składnika majątku ruchomego,
- wskazanie składnika majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy,
- oświadczenie, że przekazany składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo - odbiorczym,
Wnioski lub oferty, o których mowa wyżej należy składać do dnia 28 listopada 2011 r.
do godz.13.00 na adres:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
Ul. Grunwaldzka 250
60 – 166 Poznań
tel.868 93 47, fax.661 93 60
Osoba upoważniona do kontaktów i udzielania wyjaśnień:
Tadeusz Domański, tel. 061 868 47 48, codziennie w godz. 10:00 – 12:00, tdomanski@wiw.poznan.pl
Poznań, dnia 18.11.2011 r.
WIW.AD.G.2613-4/2011
Poznań, dnia 27 września 2011 r.
Ogłoszenie o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego
Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Poznaniu
Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r.
w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego w które wyposażone są jednostki budżetowe /Dz.U. Nr 114 poz. 761/ i na podstawie protokołu przeprowadzonej oceny majątku ruchomego Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu informuje o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego. Szczegółowy wykaz zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego zawiera załącznik nr 1 .
Zagospodarowanie zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii odbędzie się poprzez:
I. Nieodpłatne przekazanie innej jednostce, przy czym przez jednostkę rozumie się jednostki (instytucje) gospodarki budżetowej.
II. Sprzedaż o ile nie dojdzie do skutku zagospodarowania składników w sposób określony w pkt. I;
III. Zbycie w formie darowizny, o ile nie dojdzie do skutku zagospodarowania składników
w sposób określony w pkt. I-II.
I. Instytucje gospodarki budżetowej zainteresowane otrzymaniem składników majątku ruchomego wymienionych w załączniku nr 1 w formie nieodpłatnego przekazania, mogą składać pisemne wnioski zgodnie z treścią §38 pkt. 3 i 4.
II. Jednostki organizacyjne lub osoby fizyczne zainteresowane nabyciem poszczególnych składników majątku ruchomego wymienionych w załączniku nr 1, mogą składać pisemne wnioski, które odpowiadać będą zasadom określonymi w rozporządzeniu.
1. Wniosek winien być dostarczony w zamkniętej kopercie oznaczonej słowami :
„zbycie zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego
- nie otwierać przed 6 października 2011 r.”
2. Wniosek winien zawierać:
- oświadczenie oferenta o zainteresowaniu nabyciem składnika majątku ruchomego wymienionego w załączniku nr 1,
- dane oferenta – w przypadku osób fizycznych (nazwisko, imię, dokładny adres zamieszkania), natomiast w przypadku pozostałych osób i jednostek – nazwę, adres i siedzibę,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu sprzedaży,
- oświadczenie oferenta, że zobowiązuje się być związany ofertą na okres 30 dni od dnia złożenia wniosku.
3. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez oferenta zawiadomienia
o przyjęciu jego oferty.
4. W przypadku, gdy dwie osoby będą zainteresowane nabyciem składnika majątku ruchomego komisja przeprowadzi między tymi oferentami aukcję. O terminie i miejscu aukcji oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
5. W przypadku aukcji z osobą, która zaoferuje najwyższą cenę w trakcie aukcji zostanie zawarta umowa sprzedaży.
6. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia
o przyjęciu oferty lub niezwłocznie po udzieleniu mu przybicia, jednakże w obu przypadkach w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
7. Wydanie nabywcy przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia na konto nr 24 1010 1469 0039 2622 3100 0000. Zapłata następuje w momencie, gdy kwota stanowiąca cenę nabycia, będzie w faktycznym posiadaniu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii.
III. Jednostki wymienione w § 39 ust.1 ww. Rozporządzenia zainteresowane nabyciem
w formie darowizny składników majątku ruchomego wymienionych w załącznikach nr 1 mogą składać pisemne wnioski lub oferty, o których mowa wyżej,do dnia 6 października 2011 r.
do godz. 10.00 na adres:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Grunwaldzka 250
60 – 166 Poznań
tel.61868 93 47, fax.61661 93 60
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów i udzielania wyjaśnień jest:
Tadeusz Domański, tel. 061 868 47 48, codziennie w godz. 10:00 – 12:00,
Załączniki:
Załącznik nr 1 – wykaz sprzętu.
|